Kultura Staroci

wtorek, 13 marca 2012

Rock Band Bank




Recenzja klasyka polskiego rocka kupionego za piątaka.
Posted by Maciek at 09:47:00
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowszy post Starszy post Strona główna
Wyświetl wersję na komórki
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

Szukaj na blogu

Strony

  • Strona główna
  • O blogu/kontakt

Facebook

Reposty z Soundclouda

Popularne posty

  • Teofil Zraszacz ha ha ha
    - Myślisz z sympatią o kurze, która zniosła jajko, które jesz? - Zawsze – odpowiedziałam – zawsze. cytat z książki Nie miałem pr...
  • Słuchałem, czytałem, oglądałem etc. - CZERWIEC 2022
    Bartosz Kokosiński, "Obraz pożerający pejzaż" , 2011 Wpis stanowi kronikę rzeczy, których słuchałem, widziałem i czytałem w czerwc...
  • Hala Targowa w Krakowie
    W celu powiększenia kliknij! Dawno temu, udzielałem wskazówek jak należy zachowywać się na bazarze . Tym razem postanowiłem dokonać ma...
  • Giełda Staroci - Kazimierz - Plac Nowy
    Giełda Staroci - Kraków, Kazimierz, Plac Nowy. Mówiąc o kupowaniu staroci w Krakowie, nie sposób poza Giełdą na Balickiej i Halą Tar...
  • Lokomotiv GT - Ringasd el magad
    Płyta kosztowała zaledwie 5 złotych, a zachowana jest w idealnym stanie. Przesyt i nadmiar to raczej w epoce triumfu minimalizmu pejora...

Archiwum bloga

  • ►  2022 (6)
    • ►  lipca (1)
    • ►  czerwca (1)
    • ►  maja (1)
    • ►  kwietnia (1)
    • ►  marca (1)
    • ►  stycznia (1)
  • ►  2021 (1)
    • ►  kwietnia (1)
  • ►  2019 (2)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  stycznia (1)
  • ►  2018 (9)
    • ►  października (1)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (1)
    • ►  czerwca (1)
    • ►  maja (1)
    • ►  kwietnia (1)
    • ►  lutego (2)
    • ►  stycznia (1)
  • ►  2017 (36)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  listopada (6)
    • ►  października (1)
    • ►  września (4)
    • ►  sierpnia (2)
    • ►  czerwca (3)
    • ►  maja (3)
    • ►  kwietnia (4)
    • ►  marca (6)
    • ►  lutego (2)
    • ►  stycznia (4)
  • ►  2016 (59)
    • ►  grudnia (2)
    • ►  listopada (6)
    • ►  października (4)
    • ►  września (4)
    • ►  sierpnia (4)
    • ►  lipca (3)
    • ►  czerwca (5)
    • ►  maja (5)
    • ►  kwietnia (9)
    • ►  marca (6)
    • ►  lutego (7)
    • ►  stycznia (4)
  • ►  2015 (66)
    • ►  grudnia (6)
    • ►  listopada (8)
    • ►  października (6)
    • ►  września (6)
    • ►  sierpnia (7)
    • ►  lipca (6)
    • ►  czerwca (4)
    • ►  maja (10)
    • ►  kwietnia (5)
    • ►  marca (8)
  • ►  2014 (34)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  listopada (5)
    • ►  października (8)
    • ►  września (8)
    • ►  sierpnia (5)
    • ►  czerwca (3)
    • ►  maja (3)
    • ►  stycznia (1)
  • ►  2013 (8)
    • ►  grudnia (1)
    • ►  sierpnia (2)
    • ►  czerwca (1)
    • ►  maja (1)
    • ►  kwietnia (1)
    • ►  stycznia (2)
  • ▼  2012 (48)
    • ►  grudnia (2)
    • ►  listopada (3)
    • ►  października (3)
    • ►  września (4)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (3)
    • ►  czerwca (8)
    • ►  maja (6)
    • ►  kwietnia (7)
    • ▼  marca (11)
      • Singiel i LP – za grosze
      • Pierwiastek z minus jeden
      • Recykling Kulturalnie!
      • Atomic Rooster
      • Słuszność antologii
      • Do ludu pracującego miast i wsi!
      • Przedmowa tłómacza
      • Jean Michel Jarre à la Polonaise
      • Nie ma rzeczy niemożliwych
      • Rock Band Bank
      • Wstęp

Blogi/magazyny/ziny/

  • 10fuckingstars
  • Alternator
  • Canti Illuminatu
  • Chaos Vault
  • Easy Listening
  • FYH!
  • Glissando
  • Hard Art
  • Instytut Improwizacji
  • Instytut Pejzażu Dźwiękowego
  • Istota Ssąca
  • Kaseta Stilon Gorzów C-60
  • M/I
  • Muzyka i Prawo
  • Nowa Muzyka
  • Polifonia
  • Polish Jazz
  • Porysowane Płyty
  • Rwa Zin
  • Skąd ten noise
  • To, co mi w duszy gra, czyli muzyczny blog Piotra K.
  • Trzecia Fala
  • Violence Online
  • fight!suzan
  • harshnoise.org
  • raz uchem/raz okiem

Labele/oficyny/wydawnictwa

  • -Super-
  • Arachnophobia Records
  • Audile Snow
  • Audio Tong
  • B.D.T.A.
  • Bocian Records
  • Bôłt Records
  • Chaosynod
  • Crunchy Human Children Records
  • Czaszka Records
  • Devoted Art Propaganda
  • Drop Out Records
  • Dunno Recordings
  • Dym Records
  • enjoy life
  • Fundacja Kaisera Söze
  • Fundacja Kaisera Söze
  • GAD Records
  • Gusstaff Records
  • Instant Classic
  • Jasień
  • Kilogram Records
  • MAGIA
  • Mik.Musik.!.
  • Milosz is Dead Records
  • MonotypeRec.
  • Music Is The Weapon
  • Musica Genera
  • Nasiono Records
  • Niebezpieczne Związki
  • Oficyna Transatlantyk
  • outlines
  • Pawlacz Perski
  • Pionierska Records
  • Plaża Zachodnia
  • Please Feed My Records
  • Plexus of Infinity
  • Pointless Geometry
  • Recognition
  • Requiem Records
  • Rotten Periodicity
  • Saamleng
  • Stajnia Sobieski
  • Szara Reneta
  • thisisnotarecord
  • Triangle Records
  • Trzy Szóski
  • Unquiet Records
  • Weakie Discs
  • Wolne Tory
  • Wounded Knife
  • XV Parówek
  • Złe Litery
  • Zoharum Records
  • Zopan Records

Etykiety

2012 (1) 2014 (4) 2015 (55) 2016 (51) 2017 (32) 2018 (7) 2019 (1) Adam Witkowski (6) Alameda 5 (1) Alchimia (1) Altanova Press (1) Anna Zaradny (1) Antenna Non Grata (1) Arachnophobia Records (3) Arkadiusz Entropia (1) Arszyn/Duda (2) Asi Mina (1) Audile Snow (5) Bartek Kujawski (3) Bartosz Zaskórski (1) BDTA (29) Biblioteka (15) BNNT (1) Bocian Records (1) Bogusz Rupniewski (1) Centralia (3) Chaosynod (1) Ciche Nagrania (1) Crunchy Human Children Records (2) Czarny Latawiec (1) Czaszka Records (3) Daniel Drumz (1) Darling Recordings (1) Devoted Art Propaganda (2) disco polo (1) DMNSZ (1) Dym Records (1) Ektro Records (1) Emiter (1) Emma Zunz (2) Eurydyka (1) Eurydyka & Eter (2) Evvolves (2) Fanny Kaplan (2) Faxada (1) field recordings (1) Filip Szałasek (1) Fischerle (1) Fisherle (1) Fundacja Kaisera Söze (3) Furia (1) GAD Records (1) Galeria Szara Records (1) Gazawat (2) Guiding Lights (2) Harley Cream (1) Hiroshi Hasegawa (1) HNW (2) Hubert Zemler (1) Instant Classic (9) Jasień (9) Jerzy Milian (1) John Lake (1) Jonas Gruska (1) Józef (1) K. (1) Kamil Szuszkiewicz (1) Kilogram Records (1) Kixnare Rotations (1) Konrad Smoleński (2) Kontr-kultura (1) Kooky Nuts Pop (1) Kosmodrone (2) Krojc (1) Krzysztof Topolski (1) Kucharczyk (3) KURWS (2) LOM (1) Low Standards (1) Lublin (1) Łódź (1) Łukasz Orbitowski (1) MAAAA (1) Maciej Salamon (1) Maciek Sienkiewicz (1) Magia (2) Marcin Dymiter (2) Mazut (4) Mchy i Porosty (6) Melisa (1) Michał Turowski (5) Micromelancolie (11) Mik Musik (12) Mikroporosty (1) Mirt (3) Mozdok (4) Nac/Huc Report (1) Nagrobki (2) Nasze Nagrania (4) Nefblam (1) noise (4) noise rock (2) Noon (1) Nowe Nagrania (1) Odmieniec (1) Olgierd Dokalski (1) Pal Communications (2) Palcolor (2) Panowie (1) Pawlacz Perski (5) Phat Vibez Records (2) Pionierska Records (2) Plaża Zachodnia (1) Plexus of Infinity (1) Pointless Geometry (5) Polish Jazz (1) Poly Chain (1) Przed Państwem Rara (1) Przemysław Witkowski (1) Przesterowane Szczury (1) Purgist (1) Pustostany (1) recenzja (1) Recognition (1) Relacja (6) Requiem Records (1) Rez Epo (1) Robert Piernikowski (1) RSS B0YS (2) sanatorium dźwięku (1) Sierść (3) Snowid (1) Sobura (1) sokołowsko (1) soundart (1) Spevy (1) SSSM (1) Stara Rzeka (3) Suavas Lewy (1) Super (4) Synthopia (1) Szczecin (1) techno (1) Test Prints (1) thisisnotarecord (1) Torpur (2) Transatlantyk (1) Triangle Records (3) U Know Me Records (3) Vysokie Celo (1) WIDT (1) Wilhelm Bras (2) Wojtek Kucharczyk. Bołt Records (1) Wojtek Kurek (1) Wounded Knife (7) wrong dials (1) Wsie (2) Wszystko (1) Wungiel Booking (1) wydawnictwo własne (4) Wywiad (7) Yasuhito Fujinami (1) Yoonkee Kim (1) Zaumne (2) Złe Litery (1) Zofia (1) Zoharum (3)
Motyw Okno obrazu. Obsługiwane przez usługę Blogger.