poniedziałek, 16 marca 2015

Side One obchodzi 10 lat


Być może mój zaściankowa perspektywa człowieka, który nawet nie jest słoikiem jest mało istotna, ale wydaje się, że SideOne jest w polskiej muzyce miejscem szczególnym. 

Osobiście odwiedziłem SideOne na Chmielnej w Warszawie tylko raz i momentalnie udzielił mi się klimat  tego miejsca. Sklep jest metrażowo niewielki, lecz można w nim znaleźć naprawdę świetne rzeczy. Akurat w momencie mojego w sklepie było mnóstwo ludzi. Mimo to posiedziałem w sklepie trochę, lecz okazałem się być kiepskim klientem, bo nic wtedy nie kupiłem.

Dlatego chciałbym jakoś zadośćuczynic za marnowanie powietrza w sklepie i nie zostawienie ani grosza zareklamować inicjatywę, której bardzo kibicuję. Otóż wkrótce sklep będzie obchodził 10-lecie swojego istnienia. W moim przekonaniu to strasznie dużo, wszak sam znam kilka świetnych sklepów muzycznych, które pojawiały się i po góra dwóch latach znikały. Sklep z okazji okrągłej rocznicy chce wydać wypasioną płytę z udziałem znakomitych artystów, w tym takich, którzy klientami sklepu lub których muzykę można w SideOne kupić oraz publikację dotyczącą sklepu. 

Aby płyta się ukazała potrzebny jest hajs. SideOne zbiera pieniądze za pośrednictwem serwisu wspieramkulture.pl. Jeśli ktoś chce mieć te płytę (czy to w mp3 czy to w WAV czy też na wypasionym wydawnictwie winylowym) i przyczynić się do powstania publikacji może wpłacić trochę siana. W linku poniżej znajdziecie pełny opis projektu i mam nadzieję, że zachęciłem Was do jego wsparcia. 

Sklep z muzyką, który nie jest empikiem, to tak naprawdę również miejsce spotkań słuchaczy, twórców, wykonawców a prowadzenie takiego miejsca to nie tylko biznes, ale także zajawka, która istnieje tylko dzięki zajawkowiczom. 

LINK na wspieramkulture.pl

FRAGMENTY UTWORÓW Z WYDAWNICTWA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz